Aanpak

Waarom?

Omdat we van ons vak houden. Omdat we met liefde aan mooie merken bouwen. Omdat elke organisatie merk-waardig is. Of anders gezegd: omdat we geloven dat in elke organisatie iets moois schuilt dat de moeite waard is om te delen. En mensen binnen én buiten de organisatie inspireert, overtuigt en met elkaar verbindt.

Overtuigingskracht begint bij je overtuiging: wie ben je en waar sta je voor? Waarom doe je wat je doet? Best een lastige vraag. Maar ook een open, nieuwsgierige en onderzoekende vraag. Een vraag die je naar de kern leidt en je helpt om keuzes (en goede reclame) te maken.

 

Hoe?

Wij werken volgens een krachtige methodiek die snel resultaten oplevert. We beginnen met de Brand Scan. In inspirerende workshops gaan we vanuit een strategische ambitie op zoek naar de identiteit, uitdagingen en relevantie van jouw organisatie en merk(en). De Brand Story geeft je merk betekenis. Vanuit een authentieke overtuiging ontwikkelen we een geheel eigen communicatieconcept en vlijmscherpe belofte.

Van daaruit werken we aan Brand Love. Echt contact maken met mensen en de vonk doen overslaan. Samen met onze klanten werken we aan een lange termijn merkbeleving in een mix van offline en online, social en mobile media.

Brandlove

banner
  • strategie
    case / speelveld / ambitie
  • concept
    betekenis / verhaal / stijl
  • interactie
    vonk / verbinding / fans

Wat?

Wij vragen, graven, verstoren, ordenen, ontwerpen, dtp’en, ontwikkelen, schrijven en vertellen. Wij bouwen aan merken en merkbeleving.

Wij maken reclame in een veranderend reclamelandschap. Breder, diepgaander en interactiever. Met alle middelen die we tot onze beschikking hebben.

Niet gevonden wat je zocht?

Of bel ons voor support of een vrijblijvend gesprek 0318 - 555174